طراحی سایت فروشگاهی

کسب و کارت رو آنلاین کن رویایی بفروش!!! شعاری که این روز ها در جامعه ما بسیار رواج پیدا کرده و اکثر فروشنده ها و افراد فعال در حوزه اینترنت به این شعار ایمان دارند و به گفته آن ها از زمانی که طراحی سایت فروشگاهی رو استارت زدن و شروع به فروش آنلاین کرده اند درآمدشان چندین برابر شده است.

طراحی سایت فروشگاهی چه مزیت هایی دارد؟

طبق آمار و رشد اینترنت امروزه دیگر طراحی سایت فروشگاهی به یه امر ضروری هر کسب و کاری تبدیل شده است، ولی ممکن است شما سوالاتی برایتان پیش آید مانند:

  • چرا باید سایت فروشگاهی طراحی کنیم؟
  • چه مزیت هایی برایمان دارد؟
  • بهترین شرکت طراحی سایت کدام است؟
  • سایت فروشگاهی ما چه امکاناتی باید داشته باشد؟
  • امکان فعال کردن درگاه پرداخت بر روی سایت فروشگاهی وجود دارد؟
  • سایت فروشگاهی من در هر حالتی به خوبی نمایش داده میشود؟

و مواردی از این قبیل که ما در ادامه یک سری از مزایای اصلی سایت های فروشگاهی را برایتان شرح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

رهایی از محدود شدن به مکان و زمان

اولین و بهترین مزیت هر سایت فروشگاهی این است که شما دیگر به زمان و مکان محدود نیستید، مشتری شما بعد از ساخت فروشگاه آنلاین دیگر مجبور نخواهد بود در ساعت و زمان مشخصی حضوری به مغازه شما بیاید و خرید کند، بلکه در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نکته ای که اینترنت وجود داشته باشد میتواند محصولات شما را ببیند، مقایسه کند و در نهایت اقدام به خرید کند.

کنترل راحت تر محصولات و فروش

بعد از اینکه سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود را ثبت کردید و تیم توسعه دهنده برزگران سایت شما طراحی کردند، به راحتی میتوانید علاوه بر کنترل دقیق تر لیست محصولات و تعداد فروش هر کدام بلکه توانایی این را نیز دارید که بر تمامی افراد و ادمین های فعال در سایت نیز نظارت کامل داشته باشید.

راحتی مشتریان شما

با گذشت زمان و سخت تر شدن زندگی، مسلما افراد در این زندگی پر مشغله به دنبال راحتی هستند، زمانی که شما فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از سایت ساز یا به صورت اختصاصی راه اندازی کردید، دیگر مشتریان شما از دردسر های خرید حضوری مانند ماندن در ترافیک و … رها میشوند و به راحتی میتوانند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

بازاریابی بهتر و گسترش کسب و کار

زمانی که شما محصولات خود را در بستر اینترنت قرار میدهید، تمامی افرادی که به سایت شما بیایند به راحتی میتوانند خرید کنند؛ در این صورت شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای منطقه ای بزرگتری را تحت پوشش خود قرار میدهید و خدمات خود را به آن ها ارائه میکنید، همچنین این نکته نیز قابل توجه است اگر کمی با مباحث دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید مسلما با انجام سئو سایت میتوانید در صدر نتایج گوگل بدرخشید و فروش خود را بیشتر کنید.

افزایش اعتبار برند و حذف دلال ها

زمانی که یک فردی قصد خرید محصولات برند شما را اگر آن ها را با قیمت بالا خریداری نمایند ممکن است با دیدن محصول مشابه از برند دیگری و قیمتی پایین تر شما را ول کند و مستقیم از رقیب شما خرید نماید، در اینجاست که سایت فروشگاهی به کمک شما می آید؛ اگر شما دارای سایت فروشگاهی باشید مشتریان میتوانند مستقیم از خود شما و با قیمت پایین تر خرید کنند. این مورد تاثیری مستقیمی بر روی برندینگ و برند سازی دارد که با بازاریابی اینترنتی و افزایش دایره مشتریان و فروش بیشتر سود بیشتری نیز خواهید کرد.

طراحی آنلاین شاپ

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

کاربران عزیز به این نکته توجه کنید که هر سایت فروشگاهی برای اینکه بتواند بهترین نتیجه و تاثیرگذاری در سود شرکت ها را داشته باشد باید نسبت به حوزه فعالیت و نوع خدمات و یا محصولات شرکت طراحی شود، در این صورت امکاناتی که برای هر سایتی ساخته میشود با یکدیگر متفاوت خواهد بود ولی در ادامه ما یک سری از امکانات اساسی هر سایت فروشگاهی را برایتان لیست کرده ایم تا بتوانید بهتر با این حوزه آشنا شوید.

پنل مدیریت

قطعا یکی از مهم ترین موارد پایه مورد نیاز در سایت های اینترنتی، وجود پنل های مدیریت آسان با امکانات کافی است قطعا زمانی که مشتریان شما زیادتر شد باید بتوانید با استفاده از یک پنل قدرتمند آن ها را مدیریت و دچار گمراهی نشوید. البته امروزه با پدید آمدن بستر وردپرس اکثر وبسایت ها از طریق پنل مدیریت وردپرس استفاده میکنند ولی اگر با امکانات وردپرس نمیتوانید نیاز خود را بر طرف کنید جای نگرانی نیست ما برایتان پنل اختصاصی طراحی خواهیم کرد.

دسته بندی محصولات

مورد بعدی که تاثیر مستقیمی در تجربه کاربری هر سایت دارد، جدا سازی و دسته بندی کردن محصولات آن است. زمانی که شما این کار را انجام دهید علاوه بر اینکه فاکتور های سئو را رعایت کردید بلکه به کاربران در پیدا کردن محصول مورد نظر خود نیز کمک زیادی خواهید کرد.

ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن سایت

یکی دیگر از مهم ترین امکانات و مزیت های سایت ریسپانسیو بودن آن است، در واقع سایت شما باید طوری طراحی شود که در هر اندازه و دیوایسی به طور مناسب و مرتب قابل نمایش باشد، ممکن است کاربری با گوشی موبایل به سایت شما بیاد و فرد دیگری با استفاده از کامپیوتر از سایتتان بازدید کند. مسلما باید در هر دو حالت سایتتان مناسب و مرتب باشد.

سرعت بارگذاری بالا

یکی دیگر از مهم ترین موارد سرعت بالای سایت است، اگر سایت شما در کمتر از مدت زمان 5 ثانیه بارگذاری نشود مطمئن باشید تعداد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید. همچنین سرعت سایت یکی دیگر از فاکتور های اصلی رتبه بندی موتور های جستجوگر است.

نتیجه گیری

در طی این دقایقی که کنار یکدیگر بودیم با اهمیت و ضرورت طراحی سایت فروشگاهی به خوبی آشنا شدیم، همچنین یک سری از امکانات این سایت ها را برایتان شرح دادیم. پس در نتیجه امروزه با افزایش رقابت بسیار زیاد در حوزه اینترنت کسانی موفق خواهند بود که سایتی متناسب با حوزه فعالیت خود داشته باشند و بتوانند از طریق آن محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. شرکت طراحی سایت برزگران این نوید را برایتان می‌دهد که سایت شما را در کمترین زمان، بهترین قیمت و طبق سلیقه خودتون طراحی و تحویل دهد.

برای ثبت سفارش بر روی این دکمه کلیک بفرمایید تا به فرم ثبت سفارش منتقل شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button