دورکاری کارمندان موجب پس انداز یک میلیارد دلاری برای گوگل!

شرکت گوگل بیشتر کارمندان خود را از آوریل سال 2020 به دور کاری توصیه کرده بود و از این راه درآمد زیادی را پس انداز کرده است.
در مارس سال گذشته، شرکت گوگل به کارمندان خود در سراسر جهان توصیه کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دورکار شده و از خانه کار کنند. در حالی که کار در خانه نکات منفی خود را دارد، اما این تغییر در تجارت شرکت گوگل تاثیر مثبتی نیز داشته است.

دورکاری گوگل موجب پس انداز درآمدهای بیشتر شد!
از آنجا که کارمندان شرکت گوگل از خانه کار می‌کنند و به اندازه گذشته قبل از شیوع بیماری به کشور‌ها و شهر‌های مختلف سفر نمی‌کنند، بلومبرگ اعلام کرد شرکت گوگل در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار پس انداز کرده است. پرونده‌ای که اخیراً توسط این شرکت ثبت شد، نشان داد که در سه ماهه اول سال جاری گوگل ۲۶۸ میلیون دلار به دلیل کاهش هزینه‌های سفر و سرگرمی و همچنین تبلیغات شرکت در نتیجه بیماری کرونا صرفه جویی کرده است. گوگل در گزارش سالانه خود در اوایل سال جاری اشاره کرد که هزینه‌های سفر و سرگرمی سال گذشته ۳۷۱ میلیون دلار کاهش یافته است.
این شرکت همچنین گفت که هزینه‌های تبلیغاتی به دلیل کاهش هزینه‌ها، مکث یا برنامه ریزی مجدد و رویداد‌های فقط آنلاین برای معرفی بهترین تلفن‌های اندرویدی خود، ۱.۴ میلیارد دلار کاهش یافت. این پس انداز به جبران هزینه‌های استخدام هزاران کارگر جدید کمک کرد.
باتوجه به اینکه به کارمندانش امتیازات ویژه‌ای از جمله میز‌های ماساژ، غذا‌های مخصوص، غذا‌های مجلل (ما هم همین امکانات و در شرکتتون دارید 😀 ) در نظر می‌گیرد، کاهش هزینه‌های به وجود آمده عجیب نیست. گوگل به کارمندان خود اجازه می‌دهد تا ماه سپتامبر یعنی اوایل پاییز به دورکاری از خانه ادامه دهند و پس از آن مثل همیشه دوباره به سرکار خود برگردنند.
گفتنی است که مانند بسیاری دیگر از غول‌های فناوری، گوگل برای بازگشت کارمندان به دفتر خود یک مدل ترکیبی را در پیش خواهد گرفت که به کارمندان اجازه می‌دهد حداقل سه روز در هفته در دفتر و روز‌های دیگر از خانه کار کنند.

منبع:بیان ما/اندروید سنترال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button